viernes, 27 de abril de 2012

Inici a la Animacio


Com tots saveu soc un estudiant una mica novell de Animacio, y avui presento una de les poques animacions de les que em sento orgullos, orgullos per una sencilla rao he animat algo que conec força, tot va commençar amb una VOCALITZACIO que no es mes que una cara dient una frase, i despres la seva MIMICA que es la accio de aquella frase, encara que el meu profesor ma dit que haig de inclure algun intercalat (dubuix) jo tinc la sensacio de que esta prou be per la naturalitat del moviment sobre tot al aire, si que es veritat que el ninot es desproporciona una mica amb el volum del cap, pero de totes maneres em sento molt content.
HE de reconexer que encara que em falti molt per arribar a un bon nivell tinc la sensacio de estar fent grans pases, pero potser em perd la velocitat, per sort no em sap gens greu repetir les coses aixi que mirarem de pujar-lo amb un parell de intercalats mes.

Ja em direu que tal
ToniPG

PD:Animacions dedicades a Basquet Bucaners Badalona

No hay comentarios:

Publicar un comentario